Autor |
Wiadomość |
Siwy1533
Administrator

Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 986
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Ja jestem ??
|
|
Poradnik |
|
1.Jak zacząć?
Po zdecydowaniu jakiego pupila chcemy powołać do życia, by dla nas gryzł, polował i grabił ( i tu od razu zaznaczam, że obie rasy mają równe szanse na początku - nie ma, że wilkołaki lepsze bo mają ogon, a wampiry bo mają bielsze kły) musimy podjąc decyzję w co zainwestować aby nasza postać się sprawnie rozwijała i zgraniała coraz to większe łupy...
2. Kryjówka, miasto, kupiec
Kryjówka
Tutaj możesz zbudować swój nowy dom.
Na początek masz podane dostępne fundusze.
Dalej jest lista rzeczy, które możesz ulepszyć, jeśli tylko cię stać. Pamiętaj, że nie możesz niczego ulepszyć powyżej poziomu na jakim masz domostwo.
Dom i mur zwiększają szansę że ktoś ciebie nie odnajdzie, ścieżka i otoczenie zwiększają twoją charyzmę, gdy to ty kogoś szukasz.
Kryjówka - wszystkie grafiki
Miasto
W mieście możesz kupować broń i artefakty oraz podnosić swoje umiejętności. Możesz także poszukać pracy i zarobić parę groszy. Mamy dostępne dwa budynki:
Kupiec
Możesz tu kupić uzbrojenie, przedmioty i mikstury.
Każda broń ma obrazek, koszt kupna i sprzedaży oraz wymagania. Możesz kupić przedmiot zanim będziesz mógł go używać.
Podobnie ma się rzecz z miksturami.
3 Umiejętności
Pokazuje twój aktualny poziom.
Siła wskazuje na twój potencjał podczas walk, im jej wyższy poziom tym masz większą szanse na atak z większymi obrażeniami.
Twoja zdolność obronna, zmniejsza obrażenia otrzymane przy każdym ataku (nieważne czy atakujesz ty czy wróg), im większy jej poziom tym większe szanse na unik podczas każdej rundy starcia.
Zwinność jest niezmiernie ważna podczas każdej rundy walki, im wyższa tym większa szansa na trafienie przeciwnika.
Im większy poziom tym szybciej odnawiają Ci sie punkty życia.
Charyzma daje Ci większą szansę na znalezienie losowego przeciwnika w polowaniu i zmniejsza jego korzyści z kryjówki.
Im więcej masz doświadczenia tym większy Poziom masz w grze, co za tym idzie wyżej jesteś w statystykach. Doświadczenie można zdobywać poprzez prace na cmentarzu, polowania na wilkołaki/wampiry lub ludzi.
Pokazuje ilość punktów życia. Nie można umrzeć, ale wystrzegać sie trzeba sytuacji, gdy zdrowie spadnie poniżej 10, bo wróg wygra wtedy automatycznie, a jeśli będzie poniżej 25 to nie będzie można atakować.
Możesz podnieść wszystkie te umiejętności trenując:
ale tylko jeśli nie jesteś zajęty, bo wtedy:
4.Polowanie i atak
Z polowaniem to jest różnie. Narazie zdajemy się niestety na łut szczęścia bo każda kombinacja daje różne albo takie same wyniki także tutaj trudno coś doradzić ale postaram się nakreślić mniej-więcej jak działa polowanie.
a.)Polowanie na ludzi
Bez konta PREMIUM można polować do 2 godzin dziennie. Z kontem - 4 godziny dziennie.
W pierwszym przypadku daje to nam 12 wypadów na miasto (albo pod latarnię Wink ) trwających po 10 minut każde. Z kontem - oczywiście 24 polowania 10 minutowe.
Możemy polować 10,20,30...itd. minut. Teraz pytanie które polowanie wybrać?
Z moich doświadczeń (i nie tylko z moich)wynika, iż najkrótsze polowania (10 min) dają w miare dobre łupy i większą ilość doświadczenia aniżeli dłuższe, albowiem polując 3x10 minut możemy zgarnąć przykładowo 3x422złota/krwi/mięsa + 15 pkt. doświadczenia (5 za każde 400+ o punktacji niżej).
Polując jednorazowo 30 minut możemy trafić do małej wioski i zgarnąć tylko np 215 złota i zdobyć 3 pkt. dośw. albo w najgorszym wypadku poślizgnąć się (absurd) walnąć w latarnie i spokojnie odespać pod nią te 30 minut.
Oczywiście możemy też zgarnąć łup w wysokości 1854 dóbr i 19 punktów exp ale żadko się z takim czymś spotkałem. Tutaj mamy do czynienia z loterią szczęścia. Dlatego opłaca się pakować w skille wedle uznania, ażeby uniknąć niepotrzebnej straty jakże cennego czasu na polowania.
Za zrabowane dobra dostajemy odpowiednio:
ŁUP (złoto/mięso/krew) Doświadczenie
1-99 ----------------------------------------------- 1
100-199 ------------------------------------------ 2
200-299 ------------------------------------------ 3
300-399 ------------------------------------------ 4
itd.
Im większe miasto to wiadomo większa populacja i co za tym idzie większe łupy. W dużej mierze skille i kryjówka wchodzą w grę tak samo jak i współczynnik szczęścia.
b.)Atak na przeciwną rasę
I tutaj chyba najwięcej problemów. Przykro stwierdzić ale wyszukiwanie po imieniu szwankuje. Nie zawsze (albo wogóle) wyszuka nam przeciwnika, którego chcemy zaatakować. Trzeba czekać aż osoby odpowiedzialne za działanie gry się z tym uporają. Dlatego najlepiej wybierać polowanie "zwykłe" albo "na silniejszego lub równego sobie".
Zwykłe polowanie przeważnie znajduje słabszych bądź zbliżonych do nas doświadczeniem. Z własnych zaobserwowań daje nam ono największe ilości wygranych bitew ale jednocześnie najmniejsze łupy. Polowanie na silniejszych lub równych sobie przeciwników stawia przed nami nielada wyzwanie. Istnieje większe ryzyko przegranej ale przy odrobinie szczęscia wygrana w takiej sytuacji daje nam pokaźne kwoty pieniędzy. Powinna dodawać doświadczenie za pokonanie silniejszego ale jeszcze chyba to u nas nie działa...
5.Praca na cmentarzu
Żadna praca nie hańbi, wiec wampir/wilkołak dla zabicia nudy i dla zdobycia doświadczenia może popracować na cmentarzu. Początkowo za 1 godzinę pracy (max 8 godzin można pracować non-stop) dostaniesz 10 jednostek złota i 1 pkt doświadczenia. Ale uwaga za 8 godzin ciągłej pracy dostaniemy 80 jednostek złota ale tylko 1 pkt doświadczenia. Wraz ze wzrostem twojego Poziomu będziesz dostawał coraz więcej złota i pkt doświadczenia.
6. Leczenie
Dzisiaj przed północą (w sumie wczorajWink ) zostałem zaatakowany i moje zdrowie spadło do 7 HP. Jak już wcześniej wspominałem i o czym zapewne się już przekonaliście, nie można atakować ani polować dopuki nasze zdrowie nie podrośnie do 25 HP.
Z racji wolnego czasu postanowiłem sprawdzić co ile odnawia nam się 1 punkt HP.
Z moich obliczeń wyszło średnio ok 3 minut. Dlaczego średnio? Bo raz było to 2:55sek, drugi raz 2:53sek a trzeci 2:57sek.
Dlaczego tak jest? nie pytajcie... nie potrafię odpowiedzieć.
Zatem poszedłem na godzinkę na cmentarz co by czasu nie tracić i tam zacząłem odświeżać okno przeglądarki co sekundę.
Ku mojemu zdziwieniu czas jaki potrzebowałem do wyzdrowienia o jeden punkt PODCZAS PRACY wynosił 2:51sek.
Postanowiłem, skoro już to sprawdzam, resztką swoich nerwów zobaczyć jak to się ma co do KRYJÓWKI. No ale jak to zrobić... nie otwierając drugiego panelu w przeglądarce Wink . I tak oto na jednym oknie siedziałem w kryjówce a w drugim odświeżałem "podgląd".
Jaki wynik? 2:57sek... Zgadnijcie jak się ma sprawa z polowaniem na ludzi... TAKŻE 1 HP na 3 minuty!
Reasumując:
Nasz pupil czy to pracuje, czy stoi bezczynnie, czy poluje, czy spokojnie lula w swojej kanciapce regeneruje swoje siły z prędkością 1hp/3min.
Mamy oczywiście o wiele szybszy ale też o wiele kosztowniejszy sposób na leczenie jakim są miksturki leczenia.
Do tej pory natknąłem się na 3 rodzaje. Mianowicie:
a.)Mała porcja uzdrawiającej mikstury.
Zdrowie +50
Kosztuje: 100 złota
Możemy sprzedać za: 50 złota
Wymaga 1-wszy poziom postaci
b.)Średnia porcja uzdrawiającej mikstury
Zdrowie +125
Kosztuje: 200 złota
Możemy sprzedać za: 100 złota
Wymaga 2-gi poziom postaci
c.)Duża porcja uzdrawiającej mikstury
Zdrowie +500
Kosztuje: 500 złota
Możemy sprzedać za: 250 złota
Wymaga 3-ci poziom postaci
Nie wiem czy są większe. Jeżeli ktoś odkrył to proszę o PM wtedy dopiszę...
Odradzam jeszcze raz polowanie gdy nasze zdrowie wacha się w granicach 25 punktów HP! Nawet jeżeli mamy 4 razy wyższe staty niż przeciwnik jest 99% szans (jak nie 100% przy obecnym systemie), że przegramy walkę. Lepiej odczekać, popracować a jeszcze lepiej nosić kilka mikstur leczniczych za pazuchą.
Jeszcze jedno spostrzeżenie z mojej strony... Mianowicie takie, że większy procent wygranych, nasz pupil odnosi wtedy, gdy jego zdrowie jest PEŁNE. Czyli jesteśmy wypoczęci i mamy największe szanse przetrwać z dużo silniejszym przeciwnikiem nawet wtedy gdy nie mamy broni a on takową posiada!.
7. Współczynnik szczęścia
Ukryty, nieszczęsny dla nas wszystkich współczynnik szczęścia niestety nie pozwala nam narazie cieszyć się tą grą tak jakbyśmy chcieli... Każdy z nas przegrywał ze słabszymi i wygrywał z silniejszymi. Dlaczego tak się dzieje? Ktoś powie, że statystyki nie grają roli... ja powiem BZDURA.
Grają ogromną rolę ale kod źródłowy programu nie jest jeszcze na tyle dopracowany aby pozwalał nam on w pełni czerpać z naszych skilli korzyści... Dlatego przy okazji proszę o nie zakładanie kolejnych tematów o przegranej ze słabszym Wink . Nic narazie nie poradzimy a i też nie zawsze się tak dzieje dlatego weźcie to pod uwagę, że każdy z nas się z tym męczy i gra. Na kontach, które mają premium wiem, że jest to samo. Także prosze też o wyrozumiałość bo wszyscy siedzimy w tym samym...ekhmn tego problemie. Jak będzie? czas pokaże...
Zabrzmiało to trochę pesymistycznie ale popatrzcie na to z tej strony... skoro przegrywamy ze słabsyzmi? To czemu nie atakować mocniejszych? Wink W końcu nasza "BESTIA" chyba ma na tyle odwagi co? No ... to tyle z mojej strony bo jeszcze za dużo Wam zdradzę Wink .
Nie jest to oczywiście regułą ale sądze, że nie mamy nic do stracenia. Oczywiście - większe ryzyko ale i szansa na większy łup (chyba już o tym pisałem).
8. LOST CONNECTION - utrata połączenia
Spokojnie ... nikt tutaj Was nie chce oszukać. Gdy wyskakuje taki komunikat to nie oznacza to nic innego jak przeciążenie serwera. Używam przeglądarki Mozilla Firefox i nie testowałem tego na innych ale gdy raz straciłem połączenie kliknąłem na "pomoc" (bo inne opcje gry zniknęłyWink ) i moim oczom spowrotem ukazała się strona podglądu... Czyli nie trzeba się od nowa logować tylko kliknąć raz lub kilka razy na "pomoc". Powinniśmy wrócić spowrotem do podglądu naszych statystyk. Tak jak mówię: Wiem, że na Mozilli to działa, nie wiem jak na innych przeglądarkach. Dobrze by było sprawdzić...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 16:03, 02 Gru 2006 |
|
 |
|
 |
Izaak
Administrator

Dołączył: 19 Lis 2006
Posty: 1815
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: s11
|
|
|
|
po co jest ten poradnik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 19:13, 02 Gru 2006 |
|
 |
Izaak
Administrator

Dołączył: 19 Lis 2006
Posty: 1815
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: s11
|
|
|
|
aaaaaaaaaaaaaaaa wiem ale cośdługi on jest i to bardzo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 19:14, 02 Gru 2006 |
|
 |
Siwy1533
Administrator

Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 986
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Ja jestem ??
|
|
|
|
no bo jest opisane wszystko 
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 22:03, 02 Gru 2006 |
|
 |
Shleider II
Tyran Klawiatury

Dołączył: 27 Lis 2006
Posty: 624
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: w nim ta moc ???
|
|
|
|
przeczytalem caly:D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 9:28, 03 Gru 2006 |
|
 |
Siwy1533
Administrator

Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 986
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Ja jestem ??
|
|
|
|
no i jak ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 11:08, 03 Gru 2006 |
|
 |
Shleider II
Tyran Klawiatury

Dołączył: 27 Lis 2006
Posty: 624
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: w nim ta moc ???
|
|
|
|
nawet nawet ale polowania troche kaski wiecej wypada mi raz wypadlo z 5 tysiecy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 11:56, 03 Gru 2006 |
|
 |
Siwy1533
Administrator

Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 986
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Ja jestem ??
|
|
|
|
Mi najwiecej za 30 min wpadlo 2000 ale to chyba tylko 2 razy !!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 14:13, 03 Gru 2006 |
|
 |
Izaak
Administrator

Dołączył: 19 Lis 2006
Posty: 1815
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: s11
|
|
|
|
a mi na 30 min wypadło ponad dwa ale to chyba 1 raz
a co do poradnika dobry jest chociaż nie czytałem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 10:33, 04 Gru 2006 |
|
 |
asam1p
Administrator

Dołączył: 08 Lis 2006
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
|
|
|
|
mi sie go czytac
Mam bana na s16!!!!!!! na rok:(
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 10:45, 06 Gru 2006 |
|
 |
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|